Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Καταρράκτες τα συναισθήματα.

Δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω αυτό το post. Θέλω να μιλήσω για συναισθήματα. Συναισθήματα καταπιεσμένα, ξεχασμένα, σκονισμένα.

Όσο κι αν προσπαθήσεις να εμποδίσεις ένα συναίσθημα, αυτό θα ξεπεράσει το εμπόδιο. Είναι καταρράκτης. Όσο κι αν προσπαθήσεις να το κλείσεις σε ένα κουτί, αυτό θα πεταχτεί έξω. Είναι ελατήριο. 

Δεν μπορείς να εμπιστεύεσαι ένα συναίσθημα για πολύ. Όσο σε ξεγελάει ότι είναι κρυμμένο είναι όλα καλά, μα κάποια στιγμή θα στη φέρει. Και τσουπ, να το!

Καλύτερα έτσι. Τα συναισθήματα είναι ζωντανά, πρέπει να τους φέρεσαι αναλόγως. Δεν θα άφηνες έναν άνθρωπο να πεθάνει θάβοντάς τον κάπου για πάντα, δεν έχει νόημα να το κάνεις ούτε για τα συναισθήματά σου. Ακόμα κι αν τα θάψεις και τα πεθάνεις, αυτά θα επιστρέψουν φαντάσματα κάποια στιγμή και θα σε στοιχειώσουν.

Μπορεί να κατέληξε λίγο μακάβριο αυτό το post και ο σκοπός μου δεν ήταν αυτός. Ήταν μόνο να πω πως υπάρχει η κατάλληλη στιγμή για κάθε τι. Υπάρχει μια στιγμή που είσαι έτοιμος να νιώσεις. Έτοιμος. Να νιώσεις.

Να νιώσεις τον θυμό, την απογοήτευση, τις τύψεις, τον έρωτα, το πάθος. Όλα μένουν εκεί, στην άκρη, ένα, δύο τα κρατούμενα μέχρι να έρθει η στιγμή τους. Ηθοποιοί στα παρασκήνια που περιμένουν να παίξουν τον ρόλο τους.

Γι' αυτό κι εγώ δεν έχει νόημα να προσπαθώ άλλο να καταπιέσω τα συναισθήματά του. Κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα θα έπρεπε να τα αντιμετωπίσω. Είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τον εαυτό μου, τις αποφάσεις μου. Είμαι έτοιμη πλέον να τα βιώσω όλα. Βαθιά κι αληθινά. Καλά και κακά πράγματα.

source
 
Η νάρκωση τελείωσε. Από δω και πέρα θα αισθάνομαι τα πάντα. Με οποιαδήποτε συνέπεια. Έχω τη δύναμη να τα χειριστώ όλα. Την απογοήτευση και τον ενθουσιασμό. Και τους ανθρώπους. Και τις σχέσεις.

Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να χάνεις κάτι και πόσο όμορφο είναι να βρίσκεις κάτι. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να βρεις ανθρώπους που σου έχουν αληθινή αδυναμία, ξέρεις, αυτή που οτιδήποτε κι αν κάνεις ή πεις πάντα σε δικαιολογεί και σε αγαπάει. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να πρέπει να ξεσυνηθίζεις. Αλλά είναι και ωραία αυτά. Είναι ωραίο να αναζητάς τον εαυτό σου. Μόνος σου, με τις δικές σου δυνάμεις μόνο.

Είναι ωραίο να θυμάσαι και να αισθάνεσαι. Καλό βράδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου