Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Γεια σου αγαπημένο 2013...

Τελειώνει κι αυτός ο χρόνος. Σα χθες μου φαίνεται που έγραφα αυτά τέτοια μέρα πέρσι. Και κάπως έτσι σκέφτομαι πως πρέπει να σταματήσει αυτό.

Πρέπει να σταματήσει ο χρόνος να κυλάει τόσο γρήγορα. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Αστιεύομαι φυσικά. Δεν θα μας ρωτήσει ο χρόνος για το πώς θα κυλήσει τον εαυτό του.

Οι ευχές μου είναι σχεδόν ίδιες κάθε χρόνο. Συμπυκνώνονται στο "εύχομαι όλοι και ο καθένας ξεχωριστά να αποκτήσει όσα χρειάζεται, να βρει τις μικρές στιγμές του ευτυχίας και να συναντήσει όσες λιγότερες δυστυχίες γίνεται". Αυτά είναι όλα κι όλα.

Μα ξέρω ότι δεν φτάνουν. Ξέρω πως ο καθένας ζητάει πάντα κάτι άλλο. Ξέρω με πόσο ενθουσιασμό ξεκινάει η χρονιά και πόσο μίζερη καταλήγει.

Αλλά όχι. ΟΟΟΟΟΧΙ. Ας μην το αφήσουμε να συμβεί.

Βρήκα το 2013 πολύ ευγενικό μαζί μου. Και το ευχαριστώ γι' αυτό. Έχω πολλές καλές αναμνήσεις και ελάχιστες άσχημες. Χαίρομαι που επιβεβαιώνονται τα περσινά μου λόγια. Αυτή η χρονιά ήταν όμορφη, αληθινά όμορφη. Δεν έχω πρόβλημα αν το 2014 θέλει να είναι το ίδιο όμορφο, αλλά όχι, ΟΟΟΟΧΙ, εγώ θα προσπαθήσω να το κάνω ομορφότερο.

Όσα πράγματα πήραν παράταση για του χρόνου, ήρθε η ώρα τους. Μέσα στο '13 έκανα πολλά πράγματα που ήθελα να κάνω, είμαι πανευτυχής γι' αυτό, όμως υπόσχομαι, δεσμεύομαι πως το '14 θα προσπαθήσω να κάνω και τα υπόλοιπα που ονειρεύομαι.

source: pinterest (visit briantracy.com)


Έχω 365 μέρες μπροστά μου. Έχετε 365 μέρες μπροστά σας. Να αποδείξουμε στον κόσμο πως δεν υπάρχουμε απλά, ζούμε!!!

Καλή χρονιά σε όλους, από τα βάθη της καρδιάς μου σας εύχομαι πολλή αγάπη και καλή υγεία! Να προσέχετε!!! :)





4 σχόλια: