Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Όταν κάποιος σε απογοήτευσε...

Γράφοντας αυτό το post δεν μπορώ να αρνηθώ ότι έχω κάποιο συγκεκριμένο άτομο στο μυαλό μου. 

Αν το έλεγα, θα ήταν μεγάλο ψέμα. Ωστόσο, θα προσπαθήσω να γράψω σε ετούτο εδώ το άμοιρο και πικρόχολο post με όσο το δυνατόν περισσότερη αντικειμενικότητα. Θα προσπαθήσω να αφήσω τα παράπονά μου απ' έξω (αν και τα δικά μου παράπονα, θα δείτε ότι ίσως είναι και δικά σας παράπονα) και θα φιλοσοφήσω λίγο περισσότερο.

(Όπα! Μου ήρθε κακιασμένο τραγούδι στο μυαλό..)

(Βασικά μου ήρθε κι άλλο μακάβριο τραγούδι, αλλά άστο. Ας είμαστε καλοί χριστιανοί. Θα κάνω άλλο post με τραγούδια για την περίσταση! Χα χα!)


Ας μιλήσουμε λοιπόν λίγο για τους μικρόψυχους ανθρώπους. Πείτε μου λίγο τη γνώμη σας σχετικά με εκείνα τα γεμάτα μικροπρέπεια άτομα, τα οποία δεν σας στενοχωρούν ακριβώς, αλλά σίγουρα σας κάνουν να απογοητεύεστε με το ανθρώπινο είδος!

Εγώ τουλάχιστον έχω ξεπεράσει το στάδιο της στενοχώριας. Απλά δεν είναι ανάμεσα στα ενδιαφέροντά μου να αναγκάζω ανθρώπους να με "ανέχονται" ενώ δεν θέ-λουν! (Πόσο κατινίστικο ακούγεται αυτό;!)

Αλλά είναι και αυτό το αναθεματισμένο "γιατί" που σε καίει πάντα.


(Γρασίδι. γιατί είμαστε και οικολόγοι!!)

Οκ, φίλε μου, ξύπνησες μια μέρα και δεν σου καθόμουν καλά στο μάτι πλέον.

Πες μου τον λόγο έστω. Στείλε ένα sms. Ένα γράμμα. Ένα εισερχόμενο στο facebook.

Δεν σε ικετεύω- εγώ απλά λέω!

Λέω για να ξέρεις εσύ που ίσως σκοπεύεις να κάνεις το ίδιο κάποια στιγμή στο μέλλον!

Γενικότερα, είμαι της άποψης "Δεν κάνω στον άλλον, αυτό που δεν θα μου άρεσε να μου κάνουν." In fact, το έχω ευαγγέλιο στη ζωή μου αυτό.

Οπότε πριν κάνεις την βλακίτσα σου, γιατί δεν σκέφτεσαι πώς θα ένιωθες εσύ αν σου συνέβαινε το ίδιο;!

Φαντάζομαι πως σκέφτεσαι "Δεν θα με ενδιέφερε καν."

Δεν έπεισες κανέναν από μας. Αυτό.

Αγαπητοί μου, το θέμα είναι απλό. (Δεν θα βγάλω άλλη πίκρα από μέσα μου!) Ξεχάστε όσα ειπώθηκαν, ξεχάστε όσους σας πλήγωσαν/απογοήτευσαν/εξόργισαν/άλλαξαν για πάντα. Ξεχάστε και όσα έχετε κάνει εσείς σε άλλους. Ξεχάστε το όλο θέμα.

Να θυμάστε μονάχα ένα πράγμα:

Να θυμάστε πάντα το καλό που σας έχει κάνει κάποιος.

Μην είστε μικρόψυχοι, μην είστε εγωιστές και -πάνω απ' όλα- μην είστε αχάριστοι. Ή άδικοι.

Αν όλοι σεβόμασταν και εκτιμούσαμε όσα οι άλλοι έκαναν για μας, δεν ξέρω, υπολογίζω πως ο κόσμος μας θα ήταν λίγο καλύτερος. Τόσο δα.

Ουτοπικό;

Δεν νομίζω. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να θυμηθούμε πότε χρειαστήκαμε τον άλλον και εκείνος ήταν εκεί, πότε δεν χρειαστήκαμε τον άλλον, όμως αυτός ήταν και πάλι εκεί, πρόθυμος να βοηθήσει.. Ας εκτιμήσουμε το μικρότερο πράγμα που κάποιος έκανε για εμάς. Δεν είμαστε αφέντες εμείς και οι άλλοι υπήκοοι. Έχουν καρδιά, έχουν και φιλότιμο! Έχουν και συναισθήματα!

Να είστε εντάξει στις σχέσεις σας με τους γύρω σας. Ξεκάθαροι. Ειλικρινείς. Οκ, με κάποιους θα ανακαλύψεις ότι δεν ταιριάζεις. Σαφώς. Κινήσου όμως με διακριτικότητα. Με σεβασμό. Και αξιοπρέπεια.

Και όταν κάποιος υπήρξε κάτι για σένα κάποτε.. ε, δεν ξέρω πώς γίνεται ξαφνικά να τον θεωρείς ξένο.. Αυτός ο ξένος κάποτε πήρε ένα μικρό, τοσοδούλικο κομμάτι του εαυτού σου!

Αυτά μόνο!! Καλή σκέψη!!! 
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου