Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Να τι έχασες.

Γεια σε όλους σας, φίλοι μου. Ξαναβρισκόμαστε!

Όλο αυτό το διάστημα που λείπω από κοντά σας ήταν πολύ εποικοδομητικό για μένα. Η αλήθεια είναι πως προσπαθούσα να βρω με ποιον τρόπο θα μπορούσα να δώσω άλλον αέρα στο Μπαούλο μου. Όμως κάτι τέτοιο ανακάλυψα ότι απαιτεί πολύ χρόνο και πολλή έρευνα κι εγώ -κλασικά- έχω τόσο γεμάτο πρόγραμμα που θα ήθελα η μέρα να έχει 40 ώρες για να προλάβω να κάνω και αυτό.

Όσο κι αν δεν μου άρεσε λοιπόν, αποφάσισα να μην κάνω αυτές τις δραστικές αλλαγές τώρα και να μείνω πιστή στο τωρινό μονοπάτι προσπαθώντας ωστόσο να εμπλουτίσω το blog με όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέροντα θέματα για εσάς. Γιατί είναι σημαντικό για μένα να έχω να σας προσφέρω κάτι ουσιαστικό και να βγαίνετε κερδισμένοι από τον χρόνο που μου αφιερώνετε. Γι' αυτό θα προσπαθήσω να το κάνω πιο προσωπικό και να εμπλέξω τομείς στους οποίους έχω κάτι να πω, όπως πχ. τα παιδιά (με τα οποία ασχολούμαι και επαγγελματικά) ή τα diy projects (τα οποία αγαπώ πολύ).

Αν έχετε κι εσείς κάποια πρόταση θα χαρώ να τη δω στα σχόλια σας κάτω απ' αυτό το post ή στα social media για όσους με ακολουθούν εκεί. Σ' αυτό το σημείο να πω ότι είμαι πλέον και στο Instagram και όσοι θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στο @xaramiaxara!



Και τώρα να σας κάνω ένα σύντομο update για το τι έχει συμβεί στη ζωή μου από το τελευταίο post και μετά.



  • Επισκέφθηκα δύο πανέμορφες πόλεις το καλοκαίρι, τη Βουδαπέστη και την Μπρατισλάβα. Θα σας κάνω ένα ξεχωριστό post με φωτογραφίες και πληροφορίες!



  • Επέστρεψα ξανά στη δουλειά, στα δύο αγαπημένα μου παιδάκια!
  • Μπήκα στο τελευταίο έτος της σχολής μου, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και για λίγες μέρες έπαθα το σύνδρομο "πότεπέρασαν3χρόνια".
  • Μετά το ξεπέρασα και πήγα κι έκοψα το μαλλί μου από τόσο... τόσο!


  


  • Ολοκλήρωσα τον κύκλο μαθημάτων στο NLP Practitioner (Νευρο-Γλωσσικός Προγραμματισμός) με τη φοβερή δασκάλας μας, Ισιδώρα Καραδημητρίου. (Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα της εταιρείας της στο facebook, Reframe.) Ένα από τα καλύτερα ταξίδια της ζωής μου, που μου άλλαξε στην κυριολεξία τη ζωή.
  • Ξεκίνησα νέα σεμινάριο για Professional Internet Marketing, το οποίο είναι πολύ φρέσκο, οπότε θα σας ενημερώνω όσο περνάει ο καιρός.
  • Αφιέρωσα πολύ χρόνο σε φίλους που το είχαν ανάγκη και νιώθω καλά γι' αυτό.
  • Έφτιαξα μερικά νέα δαχτυλίδια για τη συλλογή μου. Μπορείτε να τα βλέπετε στο προφίλ μου στο Instagram.




Στη συνέχεια αναμένεται να προστεθούν κι άλλα πράγματα στο πρόγραμμά μου, το οποίο ξεκινά στις 9 το πρωί και δεν σταματά πριν τις 8, 9, 10 το βράδυ. Θεωρώ όμως πολύ σημαντικό να απολαμβάνω καθετί που κάνω γιατί όλα αυτά είναι επιλογές μου και τις αγαπάω. Δεν θέλω να γκρινιάζω όσο δύσκολα κι αν μου φαίνονται τα πράγματα κάποιες φορές. Οπότε ξεκινάω την κάθε μέρα μου με μια ερώτηση: "Τι μαγεία θα μου φέρεις σήμερα;".

Εσάς τι σας δίνει δύναμη κάθε μέρα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου