Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

"Ένα "μόνο" περιστατικό καλοσύνης" της Μαρίας Φωτακοπούλου.

(Ή αλλιώς της μαμάς μου. Σε αντιδιαστολή με το τελευταίο post μου, μου έγραψε ένα σύντομο κειμενάκι. Εγώ έδωσα μια αρνητική εικόνα του ανθρώπου και εκείνη μας δίνει μια θετική. Σίγουρα προτιμάμε τη δική της εκδοχή! Γιατί ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για το καλό.)

 
Ένας ηλικιωμένος κύριος μπαίνει για πρώτη φορά στον προαστιακό.
Νομίζει ότι "χτυπάμε" το εισιτήριο σε μηχάνημα μέσα όπως τα λεωφορεία.
Ένας άλλος κύριος του δίνει το "χτυπημένο" δικό του αφού θα κατέβει.
Μια κοπέλα του προσφέρει την θέση της...
Τελικά η καλοσύνη αποτελείται από μικρές - μικρές καθημερινές κινήσεις που σε κάνουν περισσότερο άνθρωπο.
Είδες ότι δεν είναι δύσκολο να έχεις παιδεία, καλοσύνη και σεβασμό προς τον συνάνθρωπό σου;
Κάνε μια καλή πράξη την ημέρα. Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι θα σου επιστραφεί στο δεκαπλάσιο. Μπορείς!!!



2 σχόλια:

  1. Κοιτα να δεις που πολλοι ειμαστε τελικα ακριβως στο ιδιο μηκος κυματος αυτες τις ημερες. Μου αρεσει και δεν το θεωρω τυχαιο, ισως πρεπει καπως να το εκμεταλλευτουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα βάθος όλοι είμαστε φτιαγμένοι από καλοσύνη!!! Πρέπει να το εκμεταλλευτούμε και να παλέψουμε για την αλλαγή που θέλουμε να δούμε στις ζωές μας!!

      Διαγραφή