Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Όλοι έχουμε ελαττώματα.

Σκέφτομαι πως ίσως όλα ήταν πιο εύκολα αν μπορούσαμε να καταλάβουμε πως όλοι έχουν ελαττώματα.

Εντάξει, αυτή την απλή σκέψη ήθελα να διατυπώσω. Κάθομαι και σκέφτομαι ένα προς ένα όλα όσα συνέβησαν αυτές τις μέρες. Για όλα έψαξα να βρω μια αιτία και μία λύση. Για όλα, κατέληξα πως, φταίνε οι άνθρωποι που δεν δίνουν το περιθώριο στους άλλους να κάνουν ένα λάθος.

Είναι λοιπόν η ιδέα μου ή όντως υπάρχουν κάποια διαστήματα που όλοι τρωγόμαστε με όλους, που όλοι αποφασίζουμε να βασανίσουμε αυτούς που αγαπάμε, που όλοι αποφασίζουμε ταυτόχρονα να μας πιάσει η βλακεία μας;

(Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί χρησιμοποιώ πληθυντικό!)

Σ' εσάς αναφέρομαι, σ' εσάς όλους, σ' εσάς που αγαπώ και νοιάζομαι, ακόμα και σ' εσάς που δεν έχω γνωρίσει ποτέ! Σ' εσάς που ξέρω πως καταστρέφετε τις μέρες σας για χάρη μιας ανοησίας.

Καθίστε κάτω. Καθίστε. Κάντε ησυχία, τόση ώστε να ακούτε τις σκέψεις σας, τη συνείδησή σας... Τώρα είστε μόνο εσείς κι εγώ (και εγώ ούτε καν μπορώ να σας ακούσω στ' αλήθεια), πείτε λοιπόν πόσες φορές φερθήκατε άσχημα απέναντι σ' αυτόν που απαιτείτε τώρα να ζητήσει συγνώμη για μια βλακεία που έκανε. Πόσες φορές υποσχεθήκατε πράγματα που ούτε εσείς οι ίδιοι δεν πιστέψατε ποτέ ότι μπορείτε να κάνετε σ' αυτόν που τώρα ζητάτε να σας καταλάβει και να σας δώσει χώρο; Πόσες φορές βγήκατε εκτός εαυτού και κάνατε αυτά που τώρα δεν σας αρέσει να σας κάνουν οι άλλοι; Πόσες φορές σας βοήθησε ή σας στήριξε το άτομο που τώρα κατηγορείτε πως δεν έχει τίποτα να σας προσφέρει;

Ε, άνθρωποί μου, με συγχωρείτε, αλλά είστε αχάριστοι!

Δηλαδή, κι εγώ είμαι, όχι μόνο εσείς. Είμαι κι εγώ γιατί μόλις μια βδομάδα πριν ανυπομονούσα για αυτά που ζω τώρα και τώρα που τα ζω αυτά, γκρινιάζω για το πόσο βαρετά είναι όλα! Είμαι αχάριστη κι εγώ γιατί ενώ όλα μου πάνε αρκετά καλά, πάντα νιώθω πως κάτι ακόμα μου λείπει. (Κατά τη γνώμη μου, αυτή είναι η κατάρα του ανθρώπου. Πάντα κάτι του λείπει.)

Το λοιπόν, εγώ αποφασίζω να γκρινιάζω λιγότερο, να γελάω περισσότερο και κυρίως να δίνω περισσότερο χώρο στους άλλους. Έχουν κι αυτοί πολλά προβλήματα να βαραίνουν το κεφάλι τους, γι' αυτό οι λέξεις φτάνουν μπερδεμένες στο στόμα και γι' αυτό το στόμα λέει πράγματα που ούτε καν εννοούν. Δεν φταίει κανείς που ο άνθρωπος είναι τόσο περίπλοκος, δεν φταίει κανείς που ο κόσμος εξελίσσεται κι από συνήθεια απαιτούμε και από τις σχέσεις μας να εξελίσσονται, δεν φταίει κανείς που τα λεωφορεία καθυστερούν, που οι θέσεις εργασίας λιγοστεύουν, που ο καιρός χαλάει, που και τα αυτοκίνητα χαλάνε, που η Τύχη δεν μπορεί να είναι πάντα με τους πάντες και επομένως κάτι μας "ρίχνει" συνεχώς και κάτι μας ωθεί στα άκρα.

Φταίμε όλοι, όμως, που αντιμετωπίζουμε τους άλλους σαν να είμαστε εμείς οι αλάνθαστοι, φταίμε όλοι που δεν μάθαμε ποτέ την αυτοκριτική, φταίμε όλοι που η κατηγορία πρέπει πάντα να στρέφεται πως κάποιον άλλον και όχι προς εμάς, φταίμε όλοι που δεν κατανοήσαμε αρκετά πως ο άνθρωπος έχει ελαττώματα και το ξέρει, φταίμε όλοι που νομίζουμε πως το "συγνώμη" είναι μια λέξη που πρέπει πάντα να ακούμε και ποτέ να λέμε, φταίμε όλοι που αφήνουμε την κοινωνία, τα λεωφορεία, τις θέσεις εργασίας, τον καιρό, τα αυτοκίνητα, την Τύχη να μας κακοποιούν τις στιγμές.

Φταίμε όλοι που δεν βρήκαμε τον τρόπο μας να εκφράζουμε την οργή μας. Φταίμε όλοι που δεν συζητάμε πια.

Φυσικά. Ζούμε στην εποχή που οι παρεξηγήσεις λύνονται με τα likes στο facebook. Ζούμε στην εποχή που οι σχέσεις ΕΙΝΑΙ το facebook! Ζούμε στην εποχή που ό,τι έχουμε να πούμε το λέμε μόνο με υπονοούμενα μέσα από τραγούδια και  μέσα στα blogs (!!!).

Και βασικά, ζούμε στην εποχή της ασυνεννοησίας. Στην εποχή που δεν αναγνωρίζουμε τους εαυτούς μας αλλά αρνούμαστε να κάνουμε κάτι γι' αυτό. Στην εποχή του πάνω κάτω. Γενικά, ζούμε στην εποχή που όλα αλλάζουν και γίνονται... παράξενα! Αστεία παράξενα ή τρομακτικά παράξενα! Ζούμε στην εποχή που οι παππούδες μας φοράνε all star!!


Αυτό είναι στα αστεία παράξενα!!!

Τέλος πάντων. Έγω ήθελα απλά να ξέρετε πως δεν φταίμε για τα ελαττώματά μας, φταίμε όμως που δεν προσπαθούμε να τα αλλάξουμε. Κι εσείς, βέβαια, δεν φταίτε για τα ελαττώματά μας, φταίτε όμως που δεν μας δεχόσαστε με αυτά! Αυτά.

Εύχομαι πάντα να σκέφτεστε σωστά και να σκέφτεστε διπλά! :)


Α! και like us here for more!!!



post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου