Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Το Σκονισμένο Μπαούλο γίνεται ενός έτους!!



 Είμαι πολύ συγκινημένη για αυτό το post. Το Σκονισμένο Μπαούλο γίνεται ενός έτους!!!

Αυτό το blog είναι το παιδί μου, είναι οι σκέψεις μου γραμμένες, είναι η ελπίδα που χάνω που και που, αυτό το blog είναι ένας άλλος εαυτός μου. Κι αυτός ο εαυτός μου σήμερα έχει γενέθλια. Γίνεται ενός έτους.

Απίστευτο.

Πέρασε γρήγορα ο καιρός στο Μπαύλο. Στην αρχή δεν ήξερα τίποτα. Δεν ήξερα τι πρέπει να κάνω, τι πρέπει να γράψω, αν θα είναι αρκετά καλό, αγωνιούσα κάθε φορά για ένα σχόλιο, για μια καλή λέξη. Ένας εαυτός που πάντα ζητούσε την επιβεβαίωση.

Μετά τα πράγματα έγιναν πιο χαλαρά. Το Μπαούλο έγινε μια συνήθεια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι άρχισαν να το διαβάζουν. Όχι πάρα πολλοί, αλλά αρκετοί για εμένα. Για τον εαυτό που ζητούσε ξανά την επιβεβαίωση. Την επιβεβαίωση πως, σε αυτόν τον κόσμο, οι σκέψεις έχουν πάντα ζευγάρι. Ότι δηλαδή δεν είναι ποτέ μόνες τους. Ότι δηλαδή αν εγώ σκέφτομαι κάτι, υπάρχει σίγουρα κάποιος άλλος που σκέφτεται ή νιώθει το ίδιο με μένα.

Ένας χρόνος μετά και ακόμα νιώθω ότι δεν έχω πει τίποτα. Στόχος μου είναι του χρόνου τέτοια μέρα να γράφω ένα παρόμοιο άρθρο και αντί για "ένα" να λέω "δύο". Κι εσείς να είστε περισσότεροι.

Αυτό όμως είναι κάτι που μόνο εγώ μπορώ να υποσχεθώ στον διψασμένο για επικοινωνία εαυτό. Μόνο εγώ μπορώ να υποσχεθώ ότι θα συνεχίσω να γράφω με αγάπη, θα συνεχίσω να σκέφτομαι με αισιοδοξία, θα συνεχίσω να θέλω να είναι οι άλλοι ευτυχισμένοι, θα συνεχίσω να σας αγαπώ όλους ακόμα κι αν δεν σας ξέρω ή ακόμα κι αν εσείς με μισείτε. Το υπόσχομαι λοιπόν.

Εύχομαι να βρίσκετε αυτά που γράφω ενδιαφέροντα, εύχομαι να έχετε μια υπέροχη ζωή, εύχομαι το Μπαούλο να σας κάνει -έστω και κατά ένα μικρούτσικο μέρος- καλύτερους ανθρώπους. Αυτή είναι η ευχή του Μπαούλου για τον εαυτό του.

Έναν εαυτό που ζητά επιβεβαίωση. Έναν εαυτό που ξεδιπλώνεται μπροστά σας, καθαρός, γυμνός, ειλικρινής και ζητά κατανόηση.

Είμαι τυχερή που έχω έναν τρόπο να μιλήσω για πράγματα που αλλιώς θα χάνονταν απλώς μέσα στο κεφάλι μου. Είμαι τυχερή που έχω τον τρόπο να γίνω φίλη σας. Είμαι τυχερή που σας γνώρισα.

Σας ευχαριστώ όλους πολύ!!!

Χαρά, Μια Χαρά! 

2 σχόλια: