Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Τι κρύβει το Μπαούλο; #1


Η ιδέα ανήκει σε έναν φίλο μου και τον ευχαριστώ πολύ. "Τι κρύβει το Μπαούλο;" λοιπόν, και από σήμερα όλο και κάτι πρακτικό θα σας δίνει το Μπαούλο.

Σήμερα αποφάσισα να μιλήσω για τις δοκιμασίες γιατί είναι κάτι που προσωπικά έχω αρχίσει να εφαρμόζω τον τελευταίο καιρό. Ομολογώ πως με έχει βοηθήσει πάρα πολύ σαν άνθρωπος τελείως απείθαρχος που είμαι. Μια μικρή-μικρή δοκιμασία την ημέρα σημαίνει μικρά-μικρά βήματα, όχι απότομες αλλαγές και βαρύγδουπες αποφάσεις.

Πρέπει να μάθεις να ξεπερνάς τον εαυτό σου, στ' αλήθεια πρέπει. Όλοι έχουμε κάποια πράγματα μέσα μας που μας κρατούν πίσω. Μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Μα μπορούμε να ελευθερωθούμε.

Πες: 
"Θα κρατηθώ σήμερα και δεν θα πω κακίες."
"Θα κρατηθώ σήμερα και δεν θα γκρινιάξω ούτε μία φορά."
"Θα κρατηθώ σήμερα και ό,τι παράπονα έχω θα τα κάνω άλλη φορά."

Ή:
"Σήμερα θα σκέφτομαι δύο φορές πριν μιλήσω."
"Σήμερα δεν θα φάω καθόλου σοκολάτα."
"Σήμερα θα κάνω πέντε κοπλιμέντα σε πέντε διαφορετικά άτομα."

Και πάει λέγοντας. Και κάθε μέρα μπορείς να αυξάνεις το βαθμό δυσκολίας. Και δεν θα φαντάζεσαι πόσο ανάλαφρος θα νιώθεις το βράδυ όταν ξέρεις ότι πέτυχες έναν (μικρό) στόχο. Σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις. Πίστεψέ με.

ΥΓ. Το καλοκαίρι το χέρι ξεσυνηθίζει το γράψιμο, σας ορκίζομαι, τα γράμματά μου είναι πολύ καλύτερα! Χαχα!

4 σχόλια:

  1. Μακάρι να το κάναμε όλοι και κάθε μέρα, τότε σίγουρα αυτός ο κόσμος θα άλλαζε προς το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι αλήθεια αυτό, τα λόγια είναι πάντα ευκολότερα από τις πράξεις! Ας ελπίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δε θα φάω καθόλου σοκολάτα με δυσκολεύει..και όχι γιατί τρώω κάθε μέρα, αλλά γιατί αν πω πως δε θα φάω τότε θα θέλω να φάω...χαχα!!
    Τα υπόλοιπα που έγραψες λίγο πολύ τα προσέχω γενικότερα..εκτός ίσως από τα κοπλιμέντα..μου φαίνεται λίγο κάπως να κάνω κοπλιμέντα έτσι για να κάνω...
    Τα γράμματά σου εμένα μου άρεσαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό με τη σοκολάτα το καταλαβαίνω 100%, ανήκω στην ίδια κατηγορία, αλλά ήταν κι αυτός ένας ενδεικτικός στόχος! Επιτέλους κάποιος με αυτοέλεγχο! Όσο για τα κοπλιμέντα, το να τα κάνεις προϋποθέτει ότι θα τα παρατηρήσεις πρώτα και είναι ωραίο να ψάχνουμε να βρούμε την ομορφιά πάνω στους ανθρώπους! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή